Просування мережі магазинів м'ясних продуктів

Design | Marketing | SMM | Targeting
Проєкт
М'ЯСНИК – мережа магазинів м'ясних продуктів, які відкривають фірмові відділи у різних містах України.

Перша корпоративна цінність ТМ М'ЯСНИК – безкомпромісність у питаннях якості, починаючи з продукції на вітринах, закінчуючи виконанням посадових обов'язків кожним працівником. Бренд регулярно запускає розіграші по містах України, пропонує потенційним покупцям акції, вигідні пропозиції та подарунки.

Основна мета мережі фірмових магазинів М'ЯСНИК – бути експертом м'ясних продуктів, створити одну з найбільших роздрібних мереж в Україні з високою якістю обслуговування. Завоювати довіру покупців, надаючи українцям можливість купувати високоякісний товар за приємними цінами.

Ми займаємося просуванням бренду протягом 1,5 років
Основні завдання
Стратегія
Результати співпраці
Приклад проведеного розіграшу
Вихідні дані: "мертвий" акаунт з невеликою кількістю підписників – 217.
Для утримання аудиторії в акаунті були розроблені інтерактивні сторіс, а також рубрики контенту, що цікавлять цільову аудиторію (наприклад, рецепти, поради щодо вибору продуктів тощо)
Запущено таргетовану рекламу на створений контент, що підвищило охоплення, залученість та лояльність нової аудиторії для подальшої комунікації
Проведено розіграші продукції мережі. Таким чином вдалося привернути увагу потенційних покупців, повідомити їх про відкриття нових торгових точок мережі та залучити підписників до акаунту
Розроблено контент-стратегію з акцентом на брендові та залучальні публікації з метою підвищення впізнаваності компанії та лояльності аудиторії
Розширення мережі магазинів містами
Збільшення кількості чеків у магазинах
Збільшення впізнаваності через залучення підписників до акаунту Instagram
14 600
количество привлеченных подписчиков
0,50$
стоимость одного подписчика
1,5
загальний період роботи рекламних кампаній
50$
сумарні витрати на розіграш
922
загальний приріст підписників
7
днів загальний період розіграшу
Made on
Tilda