Просування IT школи для дітей A-Level Kids

Design | PPC | Marketing | SMM | Targeting
Проєкт
A-Level Kids – IT-школа для дітей від 7 до 15 років, яка пропонує курси за найактуальнішими напрямками: Робототехніка, IT-Логіка, Розробка ігор, WEB дизайн та Основи Програмування.

Підхід до навчання на курсах відрізняється від стандартної шкільної програми. В основі лежить зацікавленість дітей, їх мотивованість та засвоєння інформації в комфортному темпі.
Триступеневий підхід до навчання дозволяє дітям краще засвоювати матеріал та заглиблюватися у новий напрямок.

На всіх курсах діти багато практикуються (переважно в ігровій формі). Перше пробне заняття на будь-який курс – безкоштовно, а ціни на курс – доступні кожному.
Основні завдання
Стратегія
Результати співпраці
Виконані роботи
Початок роботи: травень 2021
Оптимізація та масштабування успішних рекламних кампаній
Моніторинг показників, аналіз результатів
Запущені тестові рекламні кампанії з різними рекламними цілями, офферами, потенційною аудиторією, напрямками курсів для виявлення працюючих варіантів
Розроблено дизайн креативів, підготовлено тексти
Сформульовані смислові посилання
Складено портрет ЦА, сегментації
Кінець роботи: у роботі
500+
залучених дітей на курси
от 109
лідів/місяць вартістю $2
1
рік – період співпраці
Впізнаваність школи серед батьків та підвищення лояльності
Продаж платних курсів
Набір груп дітей на безкоштовні заняття
Запуск конверсій на сайт + генерації лідів на безкоштовні заняття та на платні курси за напрямками.
Тестували запуск на холодну аудиторію – широку та з упором на батьків, людей, які мають сімейні цінності, затишок у домі, займаються вихованням дітей, цікавляться навчальними курсами для дітей.
Використовували аудиторії для ретаргету, що допомогло підвищити продажі, оскільки це найлояльніша, тепла аудиторія з залучаючими офферами.

ГЕО:
Харків
Вік: 25-50 років
Стать: всі та з сегментацією тільки на жінок
Запуск конверсій на сайт + генерації лідів на безкоштовні заняття та на платні курси за напрямками.

Тестували запуск на холодну аудиторію – широку та з упором на батьків, людей, які мають сімейні цінності, затишок у домі, займаються вихованням дітей, цікавляться навчальними курсами для дітей.

Використовували аудиторії для ретаргету, що допомогло підвищити продажі, оскільки це найлояльніша, тепла аудиторія з залучаючими офферами.

ГЕО:
Харків
Вік: 25-50 років
Стать: всі та з сегментацією тільки на жінок
Made on
Tilda